anonymatonaringen.blogg.se

Tonårstjej som är trött på att skriva i sin vanliga dagbok.

Oklart

Publicerad 2016-01-07 16:42:51 i Allmänt,

Jag vet inte riktigt vad jag vill åstadkomma med mitt bloggskrivande, det är mest ett sätt att skriva av sig. Jag gillar att skriva och gillar att se på andra bloggar hur människor kommenterar och ger respons på inlägg. Jag har ju inte några läsare egentligen om man kollar på min statistik men jag tycker ändå att det är skönt att skriva ut sina känslor så att de ändå finns att läsa om någon vill. 
 
Vet inte vart jag ville komma med detta inlägget utan kände mest att jag ville skriva lite, vill börja skriva inlägg oftare med tanke på att jag har haft bloggen i ungefär ett år nu. 
 
Ta hand om er och ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela