anonymatonaringen.blogg.se

Tonårstjej som är trött på att skriva i sin vanliga dagbok.

Dagbok

Publicerad 2015-11-03 18:20:49 i Allmänt, Tankar,

Jag har skrivit dagbok ett tag nu. Jag har skrivit till och från under hela detta året. Men nu har jag verkligen tröttnat ordentligt. Jag skrev inte riktigt för att jag tyckte att det var kul, utan jag skrev mest bara för att kunna komma ihåg mina minnen. Alla pratar om att man har sina bästa år när man är tonåring för man har mest frihet som man även har när man blir äldre men inte en massa plikter som man har när man är vuxen. Därför skrev jag dagbok för att kunna kolla tillbaka och komma ihåg "mina bästa år".
 
Men jag har verkligen tröttnat. Jag tycker att det är så tråkigt och när jag var i Danmark skrev jag upp på mobilen för att jag inte ville ta med dagboken för då skulle kanske min bror eller pappa se den. Men sen hann jag aldrig skriva ikapp och till slut la jag av helt för att jag var typ tre månader efter och inte orkade skriva allt. Men jag ångrar mig nästan redan för det har varit småsaker nästan varje dag som jag vill komma ihåg. 
 
Får se hur jag gör, kanske börjar igen. Samma sak med bloggen, inte haft lust att skriva något men ibland får man lite feeling och gör det ändå. Aja hoppas någon läser detta och isåfall fattar vad jag menar. 
 
Bye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela