anonymatonaringen.blogg.se

Tonårstjej som är trött på att skriva i sin vanliga dagbok.

Nytt år, nya tag på bloggen

Publicerad 2015-01-02 14:52:22 i Allmänt,

Haha älskar rubriken eftersom jag har skrivit 3 inlägg på bloggen hittills. Men det är just det, nytt år och fler inlägg. Jag har inte varit hemma dom senaste dagarna typ, varit med vänner och firat nyår som alla andra. Det med nyår tycker jag är lite överskattat men också kul. Många skjuter ju raketer och det är sånt slöseri med pengar så det är helt sjukt. Jag tycker såklart också att det är fint att kolla på och det är väl en rolig tradition. Men på 12 slaget när man gick ut och kollade så tröttnade jag ganska fort, tyckte det var kul att se dom första minuterna men inte efter ett tag, var bara långtråkigt och jag började bara tänka på hur mycket pengar som går åt till att man ska få lite färg på himlen. Men det skulle inte heller vara riktig nyår utan det. Jag vet inte riktigt var jag ville komma med detta inlägget men ha ett gott nytt år i alla fall!

 

Kommentarer

Postat av: MADDISENJ.SE

Publicerad 2015-01-02 23:26:35

Alltid härligt med nytt år och nya möjligheter och utmaningR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela